HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Na jó...poszt..

Incifinci 2010.02.05. 11:48

Szóval az van, hogy baromira meghíztam (már megint).Úgy hogy most ott tartok, hogy diétázom. Még mielőtt bárki is egy lapra tenné a fogyókúrával, szeretném leszögezni, hogy semmit nem vonok meg magamtól, csak beosztom, hogy mikor mit ehetek. Így tehát a csokis süti, vaniliás fagyi és még a  tábla csoki is szerepel az étrendemben.

Sztem kevesen vannak akik nem tudják (legalább is a nők között biztosan), hogy mi az a 90napos diéta vagy nevezik még szétválsztó diétának is. A lényege mint a nevében is benne van, szétválsztó. Négy napi lebontásra szedi az alkotóelemeket (vagy is most nem találtam rá más kifejezést)

1nap: Fehérje nap. Mivel nincs itthona párom:-)))) így kénytelen vagyok tojás, hús, sajt és egyébb nyalálkságokkal pótolni az eznapi fehérje bevitelemet:-))))

2nap: keményítő nap. Én itt krumplit szoktam enni, mert ha jól vagyok informálva akkor ez az a zöldség amibe a legtöbb keményítő van. Ezt ehetem bármilyen formában főzve sütve, de persze csak sózva és semmi más, vagy csak kepacs (az unokaöcsémmel így szoktuk hívni)

de itt ha akarnék akkor ehetek mogyorót, pattogatott kukoricát is, meg egy rahedli zöldséget (bab, borsó,répa,retek, spenót,salit)

3nap: szénhidrát nap. Na ez az én napom.!!!:-DDDD Na nem azért, mert itt ehetek pizzát, spagettit (ezeket mind sajt nélkül), meg sütikét, fagyit, csokit......Hanem.....Na mért?

Na jó ez most egy találós kérdés lesz. Kíváncsi vagyok mennyire ismertek. Tehát mért szereti Inci ezt a napot? (válaszokat kommentben kérem)

4nap: na ez egy kicsit húzósabb, mert ez a gyümölcs nap. Nem annyira vészes, ki lehet bírni. A banán és a körte nagyon laktató tud ilyenkor lenni. Csak azért nem szeretem ezt a napot, mert nem szeretem a gyömülcsöket. Előbb harapok bele egy paracsomba úgy mint egy almába, mint mondjuk, hogy kivit, narancsot vagy ilyeneket egyek.Blöá....

Aztán ezeket kell folyamatosan ismételgetni. Havonta egyszer kéne egyik gyümi nap után tartani egy víz napot is, de nem szoktam, mert így is olyan hamar elkezdenek lemenni a  kilók, hogy eddig soha nem folytattam másfél hónapnál tovább, mert akkor elfogytam volna:-))))))))

Hétfőn kezdtem 81kg-ról. Már lement 3kg, pedig eddig még csak nem is voltam éhes egyik nap se. Most könnyebb, hogy nincs itthon a párom, így nem csábulok el főzés közben. Mert hát az még sem járja, hogy az ember lánya főzi a finomabbnál finomabb kajákat és közben meg meg se kóstolja:-PPPPPPP

Szóval ez van most velem............

Ne felejtsetek el válaszolni.

 

PáPá

Inci

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr691731325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.05. 12:03:34

Azt hiszem ezt nekem is ki kéne próbálnom, már sokan mondták, hogy hasznos és működik, és rámférne még minimum egy tizes ledobása... :DDD

abdulesmia 2010.02.05. 12:22:22

Inci, a válasz a kérdésedre CSAK A SÖR lehet! Sok sikert és kitartást kívánok a diétához.

irkafirka 2010.02.05. 12:51:06

A megfejtés a SÖR lesz... lehet nekem is ki kellene próbálnom ezt a diétát, de eddig még sosem vettem rá magam, inkább a mozgás!

vagyok, aki vagyok... 2010.02.05. 13:13:10

én nem vagyok képes rávenni magam erre a fajta diétára. mikor minimum 3-an esznek körülöttem ösze-vissza mindent?? inkább kevesebbet és futás. de mindenkinek más jön be :)lényeg, hogy valami!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.05. 13:17:02

Hogy ti milyen mocskos jól ismertek:-)))))))

@Enchantée: én csak ajánlani tudom, mert nem jár nagy lemondásokkal. És ha néha el is csábulsz, akkor sincs az hogy semmibe ment az egész.Én már egyszer lefogytam 12kg, utána meg pár évre rá 8-at. Nem betarthatatlan az a jó benne.

@irkafirka: én 12évig aktívan sportoltam, az izmaimmal nincs semmi problémám, nem szeretnék már izmosodni.Azért maradok a diétánál.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.05. 13:37:31

Baszki, azért a keményítő napon mást is ehetnél,mint krumplit.:-)
Majd a kúra végén nyomjál már nekünk fel egy képet. Lehet ilyen volt és ilyen lett kivitelben.:-)
Amúgy hajrá!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.05. 13:41:50

@Hirmondo Helen: úhh, akkor most kéne csinálnom egy egész alakos, csüngő hasú (na jó, azért a puncimat látom még:-DDD)nagy seggű, szigorúan bugyis képet?! ÁÁÁÁÁ, ez így belegondolva is szörnyen hangzik.....

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.05. 14:02:55

Túl könnyű volt a találóskérdés :) Persze, hogy a pálinka! :D Ja nem - sör :p

Minél szörnyen hangzik az előtte kép gondolata, annál durvább lesz a különbség a két kép között!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.05. 14:46:32

nincs is olyan sok szénhidrát a sörben....
régen csináltam olyat, hogy hétfőnként nem ettem, csak ittam.... sört....

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.05. 14:47:40

@Incifinci: igen, a puncit feltétlenül kell látni:-))

Tittok 2010.02.05. 15:33:14

Ahhh mindenki olyan kedveseket ír. Én meg nem akarok álszent lenni. Én láttalak iwiwen, és nekem ez a 81 kicsit sok. Egy minimum 15öst le kéne dolgozni gyorsban. Majd ha jön a purgyé, akkor jöhetnek a kilók. Amúgy a barátnőm csinálja ezt a diétát, már nyár óta.És neki elg sok lement, tovább is nyomja mint 90 nap, mert ráfér a fogyás.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.05. 15:58:56

@Tittok: fogynia kell, igen, de ő pont az a típus, akinek nem állna jól a divatos soványság.

hajrá Inci! helyzet jelentsét kérek rendszeresen, nekem is kell a motiváció :)))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.05. 17:11:40

nem kell ahhoz iwiw-hogy fényképeket nézzél rólam. Itt vannak kint oldalt. A nyári képeken is ugyan ennyi vagyok. Tehát ugyan így néztem ki mint most. Csak most besokalltam:-(De én is olyan 15-re gondoltam. Akkro már újra csininek érezném magam:-)A bnőd pedig nagyon ügyes, kitartást neki.

@Vagyok, aki vagyok...:

nem is szeretnék sovány lenni, csak egy kicsit csinibb,meg hogy ne azt kelljen néznem, hogy mit hol takarjak el, hanem hogy mit hol rakjak ki:-P

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.05. 19:26:01

Hajrá Icni! Minden az agyban dől el! Én csak akkor tudok fogyózni, ha már nagyon besokalltam magamtól és igazán akarom. Ha csak úgy érzem, hogy fogynom "kéne" egy kicsit , és "kellene" ezért tennem valamit, akkor tutira feladom és elcsábulok.
Ha viszont sikerül teljes aggyal ráállnom, akkor már hiába illatoznak gusztusos kaják, vagy eszik előttem a csokitortát, addigra már nem kivánom annyira, hogy fájjon róla lemondani. Ha nincs az a lemondás érzés, akkor sokkal könnyebb végigcsinálni.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.06. 07:13:10

@barracud4: nekem nem kell lemondanom a csoki tortáról:-)mert nem fogyózok hanem diétázok:-))))))

Verliebte (törölt) 2010.02.06. 08:13:09

Ezt már én is csináltam, de én nyáron, akkor mellette többet mozog az ember, meg szerintem több a választék a gyümiben. Vagyis én dinnyét ettem kilószámra egymagam :D én a zöldségekkel voltam bajban, nem szereztem a főttkrupmlit, pedig ahogy írtad is az a legjobb, az olaj nálam nem fért bele..így kukoricát ettem meg néha műkeményítős cuccokat. Nekem két hét alatt ment le 7 kiló, kicsit csináltam még tovább, és nagyon meg voltam elégedve az eredménnyel :)
Bár most egy kettő visszajött

Verliebte (törölt) 2010.02.06. 08:16:14

És még valami :D az volt az érdekes, hogy egyre kevesebbet tudtam enni. Akkortájt volt fagyizónk, minden nap vagy 10 gombóccal bevágtam. és a diéta végére már a 2 is nehezen ment le. Ez a legnagyobb öröm az egészben :) Itt aztán tényleg látni, hogy mit "fejlődik" az ember

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.06. 10:58:07

Én még sosem diétáztam, bár nem vagyok duci, de alapból 52 volt a versenysúlyom, ami elég kevéske volt, most 58 vagyok. Igazán nem szeretnék visszafogyni, de úgy 55-56 kg mal kiegyeznék. Szerintem a mozgás a lényeg. Sosem tudtam nem megenni a csokit. Egyszer kaptam egy ilyen táblázatot, hogy mi hízlal, meg miben mennyi kalória van. Hát gyerekek, minden hízlal. Asszem a palizer az egy amiből ehetsz dögivel...abba nincs semmi.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.06. 14:46:02

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ezéert nem írtam eddig a diétámról, mert tudtam, hogy akkor mindenki a mozgással meg a csoki van fog jönni. Na!
Akkor szögezzük le, nem mozoghatok semmit, mert meg van nyekkenve a gerincem, még a gyereket sem tudom, hogy fogom kihordani(talán fekve)a másik, igaz hogy úszni lehetne, de nincs pénzem arra hogy hetente akár egyszer is felmenjek az uszodába. A harmadik: NEM KELL LEMONDANOM A CSOKIRÓL!!!!!!!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.07. 10:23:44

@Incifinci: Én sem az aerobokórára gondoltam, de sokan el tudnak tespedini, egyik helyről a másikra ülni, és közben az egészséges szellemi fejlődés érdekében benyomni egy túrórudit, meg rá egy csülökpörit!

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.07. 21:37:38

Inci, azért a séta még mehet, ugye? ;)

Nem tudom mi baj a gerinceddel, remélem nem komoly?!

Nekem a szívemmel van baj, de csak ezért nem ejthettem a mozgást! Amugy anyu csinált ilyen kúrát, de ő is azt mondta h mozgással (igen, akár sétával is) sokkal hatékonyabb...

Hajrá! De ha lehet, ciciből ne adj le! Az tetszett... ;)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.08. 08:55:54

Fogyni mindenkinek lehet, mert annyi módja van. Olyan durva, hogy mennyit legombolnak az emberekről a szakértők azért, mert nem tudja alapból az ember fia, hogy neki melyik a legjobb. Szerencsére úgy látom Incit ez a veszély nem fenyegeti :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.10. 14:44:54

Inci, én is elkezdtem ezt a szétválasztó diétát tegnap... 90 napig biztosan nem fogom bírni, ha a 87 kg-ből lemegyek 84-re (esetleg 80 körülire)akkor már elégedett leszek. Amúgy tényleg nem tűnik rettenetesnek.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.10. 16:12:57

Ebbe a 90 naposba csak az a baj,hogy ha leállsz vele akkor vissza szeded amit leadtál. Az én barátnőm is megcsinálta és vissza is szedte. A legjobb diéta (amivel én leadtam 25 kilót) az h vizet iszol, húst eszel salátával,a lényeg h zöldség legyen. és edzel. heti 5x. Mindenki a legkönnyebb utat választja, csak hogy a végén a duplája jön vissza rá! Csak egy jó tanács :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása