HTML

Incifinci blog

Mindennapi gondok és örömök, amiket megosztok veletek! Amolyan élet Inci módjára...avagy hogy látja Inci a világot:-D

Képeim

Őrültek a Fecskében

Incifinci 2010.02.16. 09:38

Mármint ami a blogosokat illeti. Azért ugye nagyjából tudtuk, hogy mire számítsunk, mert hát ugye a blogtársadalom egyedei mind egytől-egyig nem normálisak.

Elég kalamajkásan alakult a feljutásom Pestre, mert a MÁV még mindig nem tud mit tenni télen a hóval, tehát az 50perces vonat késés miatt volt időm iszogatni a restiben és már akkor tudtam, hogy megfogom kapni a magamét a fiúktól….de ez most mindegy….

Nem szoktam késni sehonnan, egyszerűen nem szeretek és nem is szokásom, de most sajnos megvárattam Enchantéet, aki az első érkező volt. A helyre úgy libbentem be, mintha csak a törzshelyemen járnék. Gyors lezuppantam a Enchantée mellé és rögtön bele a közepébe módon álltunk neki a beszélgetésnek. Aki ott volt úgy is tudja aki meg, annak most kell elmondanom, hogy Chantéetól kaptam egy nagyon kedves ajádékot. Gondolom senki nem fog meglepődni azon, ha azt mondom köze van a Coca-coláhozJ)))) Igen, szóval kaptam tőle 2pólót. Innen is köszönöm még egyszer DrágámJ)))

 Kristopher sem váratott magára sokáig, nem sokkal utánam meg is érkezett. Amikor megjött és a tanácstalanul nézegetett az asztal felé (meg közben átesett egy eben:-) addig Chantéeval összenéztünk és jött a bűvös kérdés: Na vajon Ő ki lehet. Amikor odaért az asztalhoz, rá is kérdeztünk Kris? Hát persze hogy:-) Na én őt, az írásai alapján, egy kis nyulam- bulamnak könyveltem el, aki nem igazán tud mit kezdeni a csajokkal. Vagy is hogy egyikből nem tud kiszállni a másikat meg nem tudja összeszedni, és ezen van fent akadva. Aztán amikor nekiálltunk beszélgetni, fordult velem a világ. Egy halál jó fej srác, aki veszi a lapot és olyan beszólásai vannak/voltak, hogy néha még én is eldobtam az agyam. Nagyon pozitívan csalódtam benne. A kis pocak behuzogató:-)

Aztán már eléggé pörögtek az események, pár perces csúsztatásokkal érkeztek a törpiek is. LuPus. Hát beszarás az ember. Azt hittem róla hogy egy optika lesz, aztán nem is mert egy kocka (saját bevallása szerint), közbe meg  egy tök fiatal, halál jó humorú srác. Krisel és Barracudával nagyon hamar megtalálták a közös nevezőt, ami persze az atomreaktorokat illeti, bár nem tudom miről volt szó, mert ebből a témából kimaradtam:-)

Barracud…huhh, nem is tudom hol kezdjem….olyan sztorikat nyomott, majdnem padlót fogtam és közben meg az járt a fejemben, mi lenne ha még itt lenne Díva is. A három dudás egy csárdábanon gondolkoztam. Na itt most nem a mellek miatt….De ha mi ott mind a hárman rákezdtünk volna a mondókáinkra…áááá, én nem is tudom mi lett volna…:-) Barracud amúgy egy nagyon dekoratív, temperamentumost Anyu, aki mellett elég nehéz volt szóhoz jutni, vagy csak lehet engem taglózott le a látvány…..

Irkafirka, majdnem ki is ment a fejemből. Amikor jött oda az asztalhoz, szerintem látta rajtunk, hogy nem nagyon tudjuk hova tenni, de nem váratott sokáig a bemutatkozással. Sajnos vele nem nagyon tudtam beszélgetni, mert vhogy mindig úgy ültünk, hogy nem keveredtünk egymás közelébe, ezt nagyon sajnálom, remélem majd legközelebb:-)

Szingli, aki gyúr vazzeg, hozta a szokásos formáját estünk neki a szőrözésnek jajj nem, bocs SÖRÖZÉSNEK, vagy is én csak folytattam. De a legdurvább az volt, amikor megjött Káosz. Belibben a kiscsaj, lehuppan Szingli mellé….Na iszunk vmi rövidet….ejj mondom ez a csaj aztán nem szarral gurít, mintha csak az én 18éves másomat hallottam volna. Hát mi meg nem voltunk a jó ötlet elrontója, adtunk a májnak egy adagot. Krisszel azért annyiban maradtunk, hogy legközelebb azért maradunk a jó kis szilvánál, nem újítgatunk itt holmi muskotályos szőlő pálinkákkal…J Koccintottunk a jogsimra, meg a  törpiekre, akik nem lehettek velünk.

Na jó, szemétkedtem ám egy kicsit. Múlt héten, amikor Jetivel beszéltünk még nem tudta megmondani, hogy alakul a péntek, mennyit fütyörészik délelőtt:-), így én sem árultam el semmit. Vmikor ráírtam, hogy na mi lesz? Erre vissza írja a kis szenyó, hogy nem jön….jól van mondom, fújogasd a pán sípodat, majd legközelebb. Szóltam is a többieknek, hogy ma ne számítsanak Jetire. Erre nem rám csörög, hogy nemsokára jön?! Na jó ezt nem árultam el a többieknek,  így nagyobb volt a meglepi is:-)és jött, és ott volt, és igen…hozta a formáját. ÁÁÁÁ, én ettől a nőtől a múltkor is hülyét kaptam. Nem tudom, de engem elvarázsol. Az egész megjelenése, az agymenése…ááá, készen vagyok tőle, nagyon csípem….

Styxx, én nem tudom mi a lófasz volt veled…te józanul sem vagy semmi, de becsípve?! Ejjj! Nagyon jópofa voltál, nem kell azon agonizálnod, ki mit szólt hozzád….te így vagy Styxx és kész…..Nyugi nem nagy különbség volt ám a józan és a becsípett éned között:))) Ja, Helen: van nálam egy seggfogás Styxxtől, abból raktam el neked is egy adagot…nem vagyok irigy:-))))

Hzizi is beesett ám a bulájra……Tudom csak azért mert már befagyott a valaga a nagy jég horgászás közben és tudta, hogy jó társaságban, hamarabb oldódik/olvad fel az ember. Zizi nagyon szimpi faszi. Egy halál nyugodt emberke, aki olyan minta semmivel nem lehetne kihozni a sodrából, aki csak úgy bajusz nélkül is tud a bajsza alatt mosolyogni…:-)

Csak, hogy ne nyugtassam meg azokat akik nem voltak ott….mocskosul kibeszéltünk ám titeket:-)))))

Izgultunk Vagyokért, nehogy eltörje kezét-lábát és hogy a következő talira tudjon jönni. Megbeszéltük Fricsek mért nem jövetelét és mindenki sajnálatát fejezte ki, hogy nem lehetett ott velünk, de örültünk a gyermekáldásnak…ittunk is az egészségükre. Aztán Bogi és Ricsi szülinapjára, miközben most már tudjuk ők „haláltusát” vívtak a természeti erőkkel és combfix hiányával.(ők itt olvashatók)

Nagyon jó volt a hangulat, gurult a sör, ment a duma, cikizések, nagy röhögések. Jól éreztük magunkat…..

Remélem mindenkinek sikerült örömet szereznem ezzel a talival, és azt is remélem, hogy a hagyományt nem szakítjuk meg……Én Köszönöm Nektek

 

PáPá

Inci

Címkék: blog találkozó

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://incifinci14.blog.hu/api/trackback/id/tr491762517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.16. 10:10:25

Bocsi, én kis őrült épp leültem egy nagyon rossz hírtől... Úgy látszik, Vagyokhoz hasonlóan minket sem kímélnek az égiek... :(
Egyébként szépen összeszedted a dolgokat, jó mindig újra átélni a kellemes perceket... :)))))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.16. 10:45:04

Nahát, ez esetben örülök, hogy csalódtál bennem :) Jobban bele kell adnom a társasági énemet a blogomba a jelek szerint. Na majd csak figyelj... :)
Amúgy igen frankó az összefoglalás, szinte újra ott vagyok :)

irkafirka 2010.02.16. 13:07:58

Hááát, eléggé ledöbbent fejetek volt, mikor megérkeztem Szingli mögött... :-D
Igen, vannak elmaradásaim, beszélgetés ügyileg, remélem be tudjuk pótolni!
Nagyon kellemes este volt.

LuPuS 2010.02.16. 13:15:20

Elnézést a hivatalos "KOCKA" Kristopher és Barracuda, én ilyet nem mondtam,tessék visszahallgatni a beszélgetést. :)
Káosz és aJeti volt akikkel az alapvető kommunikáció minimális volt. A többiekkel meg megvitattuk, a világfolyását.

Mivel rohadtul önző ember vagyok, ezért nem is ígérem meg ,de valamikor mindannyitok blogját elolvasom,én meg nem kezdek sajátba.

Az említett,önreklámom,vasárnap reggel akasztották ki:
hestyle.blog.hu/2010/02/14/james_bond_tortenelem

Tartalmas napot,

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.16. 13:34:38

Inci, ez még így olvasva is kurvajó volt, gondolom élőben vertétek a verhetőt rendesen.:-)
Kár, hogy nem lehettem ott, pedig belibbentem volna a veterán, második világháborús pilótadzsekimben, a diáklány szoknyámban meg a hímzett virágmintás térdcsizmámban. Lehet átültetek volna másik asztalhoz.;-)
A Styxx-féle seggfogás megérkezett, az uram időközben kamatostul átadta.;-)

irkafirka 2010.02.16. 15:14:36

Vazzze, találtam egy linket a gúglin, kitettem magamnál, dolgozatot írtak a Zalán közösségről!!! Csak nekem új az élmény?
Nem önreklám, ha kéritek küldöm privátban, nem a nézettségre-olvasottságra megyek rá, nyugi....

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.16. 15:31:06

Inci, jól sikerült az összefoglaló :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.16. 15:38:52

@irkafirka: Aztakurva baszki! Ebben még én is szó szerint meg vagyok említve.:DDD
Íme: "A Mikulás-ajándékkal kapcsolatos bejegyzésre például Hirmondo Helén így reagál: „piros combfix, piros bugyi, piros melltartó, fehér boa, és Mikulás sapesz. én ezt szoktam adni ajándékba december 6-án este az uramnak. Ő meg csak csomagoljon, baszki.” Itt egyfelől megjelenik a szexualitás témája, másfelől a trágár stílus is, ami klasszikusan nem a női nemhez kapcsolódik, tehát ellentétben áll a szerző nevéből kiderülő biológiai nemével."

Azért gyerekek, szívesen benyalnék az írónak egy isteneset, akár csaj,akár pasi, hogy megtudja, milyen heves nyelve lehet egy szabadszájú, nimfomán háziasszonynak...

sing-lee 2010.02.16. 15:45:16

Buli volt? Én csak arra emlékszem hogy szombat reggel másnaposan ébredtem...:))

Styxx 2010.02.16. 15:48:56

@irkafirka:
Irka, ezzel igenis dicskedni kell, Hzizi nem fogott még ekkorát:-)
És a végén 2 oldal szakirodalom! És mekkora belemagyarázós hülyeségek:
Pl:
"*. Vagyok, aki vagyok kommentjeivel tehát belehelyezkedik a férfi társadalmi identitásba azáltal, hogy alkalmazkodik a Zalán által teremtett „férfias” karakterhez, melyet nyelvhasználatában vulgaritásával és provokáló magatartásával fejez ki."

Átdobom Modor Tibinek, szerintem ebből megírhatja élete posztját.:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.16. 15:59:09

kisnyulacskák voltunk, de valahol mindenki gondolta, hogy benne van a pakliban, hogy zalán kitalált személy.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.16. 16:01:42

@hzizi: Az hagyján, hogy kitalált személy, de lehet, hogy eleve egy dolgozat miatt született a blog. Ez most jutott eszembe.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.16. 17:03:08

Inci látom kifakadtál Zalánnál.
Ne ám ebből meg majd vmi pszichoanalízist tartanak rajtunk...

aJeti 2010.02.16. 17:03:39

@LuPuS: mert csak bámultalak. ilyen szépet régen láttam! :)
ne szívd mellre, különben sem vagyok beszédes. barátkozz össze velünk, úgy is megtarthatod az egészséges kívülállásodat.

irkafirka 2010.02.16. 17:08:30

jaj, szóval amíg én hazaértem, megtörtént a blog-forradalom. Most megint le kell lépnem, mi lesz itt órák múlva?!
Jeti múltkorijával egyetértek, nem szeretnék én ebből hírnevet, semmit, túl beazonosítható lennék. Sorry. Ha valaki ennyire ráér olvasgatni, akkor simán összerak engem is, nem vagyunk mi nagy város.

aJeti 2010.02.16. 17:33:15

@Styxx: szerintem meg írd meg belőle te. bővebben irkánál fejtettem ki amit gondolok.

LuPuS 2010.02.16. 20:05:12

@aJeti: biztos rólam beszélsz? :)
Én mindig a fény-sötétség határán vagyok( az alkonyzóna ,a helyem),de majd szélesítjük a közös ismeretet.

LuPuS 2010.02.16. 20:08:58

@aJeti: biztos engem láttál? :)
majd szélesítjük, a világnézetet.

aJeti 2010.02.16. 20:38:29

@LuPuS: ki kellett mondanom, mert akkor legközelebb talán már meg bírok szólalni. jól is esett, na.

a fény és sötétség határáról nekem ez jut eszembe:
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=87237&i_city_id=3372&i_county_id=-1

és még véletlenül se ez:
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=87237&i_city_id=3372&i_county_id=-1
mert ezt sajnos nem láttam.
melyik?

LuPuS 2010.02.16. 22:09:02

@aJeti: sikerült mindkettőre ugyanazt linkelned :)
legyen ez:
www.youtube.com/watch?v=NKmySdCD77Y&feature=related

Miatt még senkinek sem állt el a lélegzete,kivéve önmagamat látva,de az káros is rám nézve

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.16. 22:22:07

@irkafirka: dobjátok át a linket, nem találom

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.16. 22:25:05

Végre megjött a beszámolós poszt!Super lett az összefoglalás. Köszi Inci a szervezést és én is nagyon jól éreztem magam köztetek. :) Folyt.köv.
(Zalános témában már megint lemaradtam az olvasással, de igérem behozom)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.16. 22:49:13

@barracud4: irkafirkánál megtalálod, amúgy nekem poszt lesz belőle.....

aJeti 2010.02.16. 22:55:18

@LuPuS: na ezt elrontottam, de ez lett volna a második, amit te linkeltél. :(
most akkor szomorkodjak, vagy ássam elő és alkossak véleményt? hm.
alszom rá egyet.

Tittok 2010.02.17. 09:22:11

Nekem ezzel a Zalános dologgal egyetlen dolog nem klapfol. Ki a picsát érdekel? Írtak egy dolgozatot, szakdolgozatot rólunk. És? Szerintetek bármelyik dolgozatírót is érdekel, hogy most itt ki püffög rajta meg ki nem? Meg hogy agyonpocskodnázzuk a blogjainkban: Szerintem tökre leszarják.Én is írtam az iskolás gyógypedeseimről dolgozatot annak idején. Egyik gyerek sem jött oda reklamálni meg belémrúgni, hogy juj tanítónéni hogy merészelte. Még egy kamublog és ennyi. Az énblogosok önmagukkal és a kis szeretett közösségükkel foglalkoznak. Zalán sosem szólt vissza nekünk, szóval hiába akartuk magába a közösségbe nem tartozott. Ha igazi lett volna. Nem igazi, ez van. Az énblog önmagunkról szól. Egyik dolgozatírót sem fog megkeresni senki, hogy fültől fülig vágja a nyakát. Dolgozatszemelvények lettünk. Ez van. Engem konkrétan annyira nem érintett meg.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 10:09:40

@Tittok: vagyunk egy páran akihez bizony ám hogy szólt......vagy nem olvastad el a régi bejegyzéseit, vagy a hozzá tartozó kommenteket......

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2010.01.18 21:55:03
@Styxx: Félreérted, én azt írtam, hogy én szégyellném, ha tényleg ismerne, és hogy rajta kívül senkit sem érdekel, hogy kamu-e.
Másvalakinek valamit, valahol el kell magyaráznom, mert nem érti a fondorlatosan megszerkesztett körmondataimat?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.12.16 11:44:42
@Ádám72: Vitatkozhatunk ízlésről, az faszán érett dolog.
Viszont whiskyt inni szerintem stílustalan balfaszság.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.11.05 16:16:49
@Incifinci: Kocsmázást, hol, mit, kikkel?
Mennék, de ha ma Pultos csajozok, szerintem holnap is az lesz a program...

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.10.10 17:07:41
@Styxx: Én még mindig nem értem, talán másnaposan ennyire nem fog az agyam.
@SassyGurl: Igen, ha csinosan széles, azt bírom. Mint a csinosan nagy orrokat is.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.09.08 11:31:57
@Incifinci: Bebasztam az éjjeliszekrényem fiókjába, majd ha úgy alakul, visszaadom. Azt hiszem...

Mennyit keressek még??????

Tittok 2010.02.17. 10:45:04

@Incifinci: ÉÉéés? Ő ugyan úgy tudta kinek milyen problémája van, ki hol lakik, tartotta a kapcsolatot telefonon illetve msn-en???? Rászántas az időt, hogy Dívát téged engem vagy akárkit végigolvasson? Nem, soha. Így csak szerettük volna, ha a közösségbe tartozik. Már régen bűzlik a blog, nyilvánvalóan kamu. De ettől a kiposztolgatástól miért is lesz jobb bármi is? Ők beadják a szakdogát, megkapják rá a jegyet. Valószínüleg ők is tudják, hogy amit írtak marhaság, de a dogát meg kell írni, hogy meglegyen a kredit. Fiatal korukra való tekintettel valószínüleg elröhögcsélnek az adott posztodon, és ennyi. Pont neked ne kelljen már elmagyarázni, hogy nincs miért felháborodni ha valami blogról kiderül, hogy kamu. Kész ez van ez történt és ennyi. Akkor nevezhető a fagyi visszanyalnak, ha valaki veszi a fáradtságot, elmegy az egyetemükre illetve főiskolájukra bejelenti a panaszát, megkeresi a rendőrséget, becsületsértés cimszóval, és elindul egy folyamat, hogy e diákok tanuljanak a dologból. Most csupán gyerekes na azért is kiposztolom a paródiáját dolog történik.

ssww 2010.02.17. 11:12:16

olvastam Zalánt, szórakoztatott - mint ahogy az érintettek többségét is olvasgatom -, de nem kommenteltem, így talán másként látom, mint ti. De szerintem az nagy különbség köztetek és dolgozatírok között, hogy inci tényleg személyes adatokat ad ki, valós képpel, míg a dolgozatban nickek szerepelnek. niylván sértve érzitek magatokat, hogy próbáltatok valaminek a része lenni, tanácsot adni/szurkolni/stb., és közben kiderül, hogy ki/fel lettetek használva - de szerintem ezen nagyvonalúan tovább kellene lépni, a net ilyen

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 11:31:53

@Tittok: "Zalán sosem szólt vissza nekünk, szóval hiába akartuk magába a közösségbe nem tartozott." - erre a mondatodra reagáltam volna az előbb........

"De ettől a kiposztolgatástól miért is lesz jobb bármi is?"--akkor neked se pont nekem kelljen elmagyarázni, hogy az ember mért posztol olyan dolgokról amik bántják, jó?! Te mért keseregsz a blogodon? Azért hogy kiírd magadból, nem? Akkor nem értem a felháborodásod, az én kiírásomon.....engem ez bánt, mást meg más......De tiszteletben tartalak téged is és a blogodat is, ezért nem írok kommentet olyat amivel megbántanálak, és nem fröcsögök azon, hogy te ezért vagy azért mért vagy kiakadva.......

@ssww: az iwiw egy nyitott közösségi oldal, bárki rákereshet magától, mi Styxxel csak egy füzérbe szedtük......Tudod, nem kellett volna dolit kibiggyeszteni a netre, akkor nem közöltünk volna ilyen adatokat, tudjuk ilyen az internet.....

Tittok 2010.02.17. 11:41:36

@Incifinci: Az iwiw nyitott közösségi oldal. De ssww-nek igaza van, ők nem névvel dolgozatoztak, csak nicknévvel. És továbbvéve a gondolatot, ez a fentibb poszt sérti az ő személyiségi jogaikat. És mint ahogy a híres sztárok perelik az újságokat simán feljelentésre kerülhet itt bárki, aki a nevükkel és képeikkel posztol. Szerintem senkinek sem hiányzik egy rendőrségi ügy. És mivel is védekezne aki kiposztolta, hogy a blog és felhasználónevét a szakdolgozatukba foglaltaák a fiatalok? Aki pedig fagyi visszanyal cimszóval visszavág, konkrét neveket és képeket közöl. A Napiszart is nem egyszer perelték már.
A blogomban a saját életem sérelmeiről siránkozok, nem a szájberlétben történt kétes dolgokra. A saját élő világoban lévő problémáim érdemlik meg, hogy posztoljak róluk.Szerintem....
A rendőrségi gondolatom pedig nem hülyeség.
Na meg nem mellékes, hogy minden kamu blogról posztot írsz, és nem hiszed el az okokat? ÖÖÖ TE miért is?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 12:20:06

"A blogomban a saját életem sérelmeiről siránkozok, nem a szájberlétben történt kétes dolgokra."--én nem értelek...Amikor én is ezt tettem, az volt a bajod. Azért is hagytam abba mert tudtam a kívülállók másképp látnak dolgokat mint én mert nem benne élek. Most meg hogy a szájberéletemen siránkozok, most meg az a baj. Most már elgondolkozok azon is akkor miről írjak? De mért is kell nekem ezen gondolkoznom......?

"Na meg nem mellékes, hogy minden kamu blogról posztot írsz, és nem hiszed el az okokat?"--minden? 83posztom van, abból pedig kettő szól kamu dologról. Ez akár hogy is számolom a posztjaim 2,40963 %-a?

"ÖÖÖ TE miért is?"-ha majd végigolvasod és vége lesz, akkor meg fogod tudni. De másokkal ellentétben, én csupán adatokat, kereső kifejezéseket és arányokat fogok közölni. Maga a blog pedig nem kamu, minden megtörtént velem ami abba le van írva. A "kamu" jelzőt azért kapta, mert csak egy kísérlet magammal szemben....

"És továbbvéve a gondolatot, ez a fentibb poszt sérti az ő személyiségi jogaikat."--mért is? mert a saját dolijukat ők maguk tették fel a netre(nem én, ŐK)és bele is írták a nevüket (nem én, ŐK)?

Tittok 2010.02.17. 12:35:52

@Incifinci: Hát reméljük ők is így gondolják...de ha nekik nem is jut eszükbe, a felnőttkorú szüleiknek sem, és nem fognak a sok problémád mellé egy rendőrségi ügyet a nyakadba akasztani.De ha mégis, akkor egy szavad sem lehet.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 12:44:09

@Tittok: mért volt egy is ezzel kapcsolatban?!

Styxx 2010.02.17. 13:14:54

@Tittok:
Tittok, a tartalmat Incinek én szolgáltattam.
Hogy jogilag feddhetelen legyen a poszt megítélésem szerint, akkor úgy kell módosítani, mint ahogy a Subba-n hivatkoznak iwiw-es tagokra. Átlinkeléssel. Azaz aki iwiw hozzáféréssel rendelkezik, ha akarja, megnézi a tagok által önként nyilvánosságra hozott adatokat.
Ha a tanulmány szerzők egyike vagy, kérlek küldj üzenetet nekem vagy Incinek, miszerint ezt sérelmezed, és én magam fogom kérni, hogy Inci módosítsa a fentiek szerint a posztot.
Álláspontom szerint súlyosabb érdeksérelem előzetes engedély nélkül kielemezni posztolókat, róluk téves következtetéseket közölni és mindezt egy nyilvános dokumentumban közzétenni.
Akár nick alapján is beazonosítható valaki.
A "kontratanulmány" az ironikus hangvételen felül nem tartalmazott valótlanságot. Én magam is megírtam ,hogy mikor túloztam szándékosan.

Tittok 2010.02.17. 15:09:52

@Styxx: Én szerencsére egyik sem vagyok. Csupán a felesleges problémán való rágódás elkerülése végett adtam tanácsot. Nick névvel vagy anélkül, jogilag a nicknév beírása dolgozatba nem sérelmezhető. De az emberekről kép illetve adatok közlése előzetes engedélykérés nélkül szerintem igen. Sőt mivel ezt szabdalgatjuk, ha egyszer ide találnak a galádok akik mertek rajtunk röhögni ( nem mintha mi másokon nem röhögnénk) akkor a kommentekben máris ott az ötlet, egy jó kis summa behajtására. És szerintem se neked se Incinek nincs elrakva plusz pénz formájában a szekrény alájban, hogy na majd ezt erre. Akkor változtassátok Subba módra, de ne adjatok okot semmilyen ügy kibontakozására.
Jah és ez nem kötözködés előre szólok, hanem csupán mivel volt már részem ilyenben, körülményes jótanács.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 15:52:13

@Tittok: ha idetalálnak és a kommentekből merítve kapnak ötlethez, akkor ezt is csak neked köszönhetjük. Tehát Köszönjük, de most már leülhetsz, kapsz egy ötöst is, hogy meglegyen a napi jó cselekedetem:-)))))))))))))))))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.02.18. 16:12:28

csakhogy a poszthoz is hozzászóljak: beugrottam volna, de nem kaptam címet :)

Mary_N 2010.02.20. 20:01:16

Csajszi, Neked is jár tőlem egy kreatív blogger díj!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása